Bodite obveščeni o aktualnih akcijskih ponudbah in ne zamudite naših nasvetov pri opremi doma! Ob prijavi prejmete 10% popust za nakup v spletni trgovini!

S prijavo soglašam, da Kerin.Povirk d.o.o moj elektronski naslov uporablja za namene obveščanja o novostih do preklica. Seznanjem sem, da se iz sistema prejemanja elektronskiih sporočil lahko kadarkoli izpišem, tako da v elektronskem sporočilu kliknem na odjavo.

Vaše elektronske naslove bomo varovali skrbno v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Več o tem si lahko preberete na Varstvo osebnih podatkov
  • V košarici ni produktov.
Išči

REKLAMACIJA IN VRAČILO BLAGA

PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: trgovina@kerin-dom.si) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Kerin dom računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo ne Kerin dom račun – razen v primeru, če je bil koriščen Kerin dom darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Kerin dom račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Vračilo vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odstranil originalno pakiranje.

REKLAMACIJE

Izdelka po 15 dneh od nakupa, ni mogoče vrniti brez utemeljenega razloga. V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: trgovina@kerin-dom.si. Obvezno mora priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine Kerin dom. Kerin.Povirk d.o.o. v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca potrdi prejem reklamacije in sporoči, kako bo potekal celoten reklamacijski postopek.

X