Reklamacije in vračila
Pravica do odstopa nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: trgovina@kerin-dom.si) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Kerin dom računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo ne Kerin dom račun – razen v primeru, če je bil koriščen Kerin dom darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Kerin dom račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Vračilo vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odstranil originalno pakiranje.
Reklamacije
Izdelka po 15 dneh od nakupa, ni mogoče vrniti brez utemeljenega razloga. V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: trgovina@kerin-dom.si. Kupec mora na e-mail posredovati fotografije reklamiranega/poškodovanega izdelka, fotografije paketa in zunanje embalaže. Obvezno mora priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine Kerin dom. Kerin.Dom d.o.o. v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca potrdi prejem reklamacije in sporoči, kako bo potekal celoten reklamacijski postopek.